Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

  1. Kami berjanji untuk memberikan perkhidmatan secara profesional, selamat, mesra, penyayang dan berkualiti berdasarkan keutamaan kepada kes kritikal dan separa kritikal

  2. Perkhidmatan Klinik Pakar akan diberikan mengikut giliran dan / atau keadaan pesakit. Keutamaan akan diberikan kepada kanak-kanak, ibu hamil, warga emas dan orang kurang upaya.

  3. Setiap pesakit atau waris akan diberi penerangan yang jelas mengenai prosedur dan rawatan yang dicadangkan termasuk risiko dan pilihan rawatan yang lain

  4. Kerahsiaan maklumat peribadi, penyakit dan perawatan yang diberikan kepada pesakit adalah terjamin.Kemudahan dan persekitaran yang bersih, selesa dan selamat disediakan.

Kewajipan Pelanggan

  • Mematuhi semua peraturan dan proses kerja di hospital;

  • Bersedia dengan maklumat dan dokumen-dokumen yang diperlukan;

  • Mematuhi pelan rawatan dan memberi kerjasama kepada warga hospital untuk mendapat perkhidmatan terbaik.

PENAFIAN
DASAR PRIVASI
DASAR KESELAMATAN

Hospital Tuanku Ja'afar
Jalan Rasah, 70300 Seremban, Negeri Sembilan
Telefon: 06-768 4000 | E-mel: htjs[at]moh.gov.my

Statistik Pelawat